Noteikti apvienotā Latvijas Sabiedriskā medija vidēja termiņa stratēģiskie mērķi
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (turpmāk - SEPLP) kā VSIA “Latvijas Sabiedriskais medijs” (turpmāk - LSM ) valsts kapitāla daļu turētāja un augstākā lēmējinstitūcija dalībnieku sapulcē 12. februārī apstiprināja gaidu vēstuli, nosakot vienotā sabiedriskā medija galvenos attīstības virzienus un no tiem izrietošos finanšu un nefinanšu mērķus nākamajam vidēja termiņa darbības plānošanas periodam no 2026. līdz 2029. gadam.
NEPLP izsludina konkursu komerciālo TV programmu izplatīšanai bezmaksas zemes apraidē
Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) izsludinājusi konkursu par komerciālo elektronisko plašsaziņas līdzekļu tiesībām izplatīt televīzijas programmas bezmaksas zemes apraidē Latvijas teritorijā no 2025.gada 1.jūnija līdz 2026.gada 31.decembrim.
Elektronisko plašsaziņas līdzekļu pienākumi priekšvēlēšanu aģitācijas periodā
Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (turpmāk – Padome) atgādina, ka priekšvēlēšanu aģitācijas periods pirms 2025. gada 7. jūnijā gaidāmajām pašvaldību vēlēšanām ilgst no 8. februāra līdz 7. jūnijam.
Saeima ceturtdien, 6. februārī, apstiprināja Ievu Kalderausku Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) locekļa amatā uz otro pilnvaru termiņu.
Sabiedriskā medija darbībai šogad plāno novirzīt papildu 8,5 miljonus eiro
Latvijas Sabiedriskā medija (LSM) darbībai papildu budžeta finansējumam šogad plānots novirzīt šim mērķim rezervētos līdzekļus 8,5 miljonu eiro apmērā, bet nākamgad un turpmāk ik gadus - 6,9 miljonus eiro, teikts Kultūras ministrijas (KM) informatīvajā ziņojumā, ko otrdien pieņēma zināšanai valdība.
Komisija amatam NEPLP uz vēl vienu termiņu virza Kalderausku
Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisija otrdien nolēma balsojumam Saeimā uz Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) locekļa amatam virzīt pašreizējo NEPLP locekli Ievu Kalderausku. Uz padomes locekļa amatu bija pieteiktas 10 kandidatūras.
LSM vadītāja Baiba Zūzena skaidro nacionālā medija saturu krievu valodā un atklāj auditorijas, ko īpaši centīsies sasniegt
No gada sākuma ir sācis darboties "Latvijas sabiedriskais medijs", kurā apvienota "Latvijas Televīzija" un "Latvijas Radio". "Latvijas sabiedriskā medija" valdes priekšsēdētāja Baiba Zūzena intervijā aģentūrai LETA atklāj, ka darba sākums ir spraigs, jo līdz gada vidum jāizveido apvienotā uzņēmuma administratīvā struktūra un pēc tam jāizstrādā darbības stratēģija laikam līdz 2029. gadam. Zūzena uzsver, ka ļoti svarīga būs sabiedriskā medija satura adaptēšana dažādām digitālajām platformām, jo veids, kā cilvēki patērē mediju saturu, mainās un auditorija ir jāspēj sasniegt visdažādākajos veidos. Izaicinājums būs arī tas, lai sabiedriskā medija darbinieki sevi nedalītu "televīzijas cilvēkos" un "radio cilvēkos", bet gan uzskatītu sevi par "sabiedriskā medija cilvēkiem".
Latvijas Sabiedriskā medija vadība: Ilgtermiņa žurnālistu drošības stiprināšana ir LSM prioritāte
Izvērtējot 23. janvārī notikušo incidentu, kad Latvijas Sabiedriskā medija žurnālists Dāvids Freidenfelds, gatavojot sižetu par futbola kluba Amsterdamas "Ajax" līdzjutēju aktivitātēm Rīgā, piedzīvoja fizisku uzbrukumu, LSM vadība uzsver nepieciešamību sistemātiski un ilgtermiņā nodrošināt žurnālistiem visus nepieciešamos instrumentus un zināšanas darbam apstākļos, kas var apdraudēt viņu drošību.
Uz vakanto Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) locekļa amatu pieteikušies desmit pretendenti, tostarp līdzšinējā NEPLP locekle Ieva Kalderauska un bijušais Latvijas Televīzijas (LTV) vadītājs Ivars Belte.