Tiek lēsts, ka nākotnē ap 70% no visiem bezpilota gaisa kuģu komerciālajiem lidojumiem notiks ārpus pilota tiešas redzamības. Pagaidām šādu lidojumu veikšana saistās ar virkni nezināmo, tostarp mobilā tīkla pārklājumu gaisā.
SKP Sabiedriskā pasūtījuma apakšpadome lūdz atbalstīt nākamā gada budžetā finansējumu sabiedrisko mediju iziešanai no reklāmas tirgus
Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu Sabiedriski konsultatīvās padomes (SKP) Sabiedriskā pasūtījuma apakšpadome publicējusi aicinājumu LR Ministru prezidentam, kā arī atbildīgajai Saeimas komisijai un ministrijām atbalstīt 2021. gada budžetā sabiedriskajiem medijiem nepieciešamo finansējumu, lai kompensētu to iziešanu no reklāmas tirgus.
NEPLP nākamgad prasa dubultot sabiedrisko pasūtījumu komercmedijiem
Lai stiprinātu Latvijas informatīvo telpu un kvalitatīva vietējā satura pieejamību sabiedrībai, Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) lūdz Ministru kabinetu un Saeimu 2021. gada valsts budžetā piešķirt finansējumu viena miljona eiro apmērā sabiedriskā pasūtījuma satura veidošanai komerciālajos elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos. Tas ir divas reizes vairāk nekā tika lūgts šogad
NEPLP atgādina par aizliegumu izvietot priekšvēlēšanas aģitācijas materiālus elektronisko plašsaziņas līdzekļu programmās
NEPLP atgādina elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem, ka saskaņā ar Priekšvēlēšanu aģitācijas likuma 32.panta pirmajā un otrajā daļā noteikto 30 dienas pirms vēlēšanu dienas kā arī vēlēšanu dienā ir aizliegts izvietot priekšvēlēšanu aģitāciju elektronisko plašsaziņas līdzekļu televīzijas programmās. Savukārt elektronisko plašsaziņas līdzekļu radio programmās priekšvēlēšanu aģitācijas izvietošana ir aizliegta vēlēšanu dienā, kā arī dienu pirms vēlēšanu dienas.
Mediju uzraugs sāk trīs lietas par iespējamiem aģitācijas pārkāpumiem 'RīgaTV 24' un 'Baltkom radio'.
Veicot pastiprinātu televīzijas un radio programmu monitoringu kopš priekšvēlēšanu aģitācijas perioda sākuma, Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) ir uzsākusi vēl trīs pārbaudes lietas par iespējamiem priekšvēlēšanu aģitācijas noteikumu pārkāpumiem AS "TV Latvija" un SIA "Baltkom radio" pirms Rīgas domes ārkārtas vēlēšanām, portāls "Delfi" uzzināja padomē.
Spilves aviācijas svētkiem – 100!. Aviācijas salidojums “Riga Fly-in 2020” un pastaiga Latvijas aviācijas vēsturē.
Pasākuma laikā Spilvē darbosies vietējais FM radio, tādēļ apmeklētāji tiek aicināti ņemt līdzi savus sen aizmirstos pārnēsājamos radioaparātus – tajos skanēs papildus izglītojoša un izklaidējoša programma.
NEPLP izsludina konkursus radio programmu raidīšanai brīvajās frekvencēs Dagdā un Talsos.
Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) 6.augusta sēdē pieņēma lēmumu izsludināt konkursu uz brīvajām radio frekvencēm Dagdā 99,1 MHz frekvencē un Talsos 98,7 MHz frekvencē. Konkursi izsludināti par apraides tiesību piešķiršanu radio programmu veidošanai vai esošu radio programmu apraides aptveršanas zonas palielināšanai.
'Baltcom' iegādājies telekomunikāciju uzņēmumu 'Mīts LV'.
Telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs "Baltcom" ir parakstījis pirkuma līgumu par interneta un televīzijas operatora "Mīts LV" un tā meitas uzņēmuma "Esteria79" 100% kapitāldaļu iegādi, informē "Baltcom".
NEPLP: sabiedrisko mediju iziešana no reklāmas tirgus ir nākamā gada valsts galvenā prioritāte
Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) nākamā gada galvenā prioritāte ir sabiedrisko mediju – Latvijas Televīzijas, Latvijas Radio un vienotā portāla LSM.LV – iziešana no reklāmas tirgus. Šim mērķim NEPLP valsts budžeta prioritāro pasākumu ietvaros ir pieprasījis 8,3 miljonus eiro, kas nodrošinās sabiedriskajiem medijiem adekvātu kompensāciju pēc iziešanas no reklāmas tirgus un sabiedrisko mediju attīstību.
Žaklīna Cinovska: NEPLP jānodrošina vienlīdzīgas iespējas vietējā satura radītājiem.
Spēcīga vietējā mediju telpa un saturs ir nozīmīgs tiesiskas valsts pastāvēšanas elements. Godīga konkurence un saprotami valsts institūciju lēmumi ir kritiski svarīgi, it īpaši sarežģītos krīzes apstākļos, tāpēc Nacionālajai elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (NEPLP) ir jāmeklē veidi, kā nodrošināt konkurētspējīgus apstākļus vietējā satura radītājiem.